love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه ی some one like you از Adele با ترجمه

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

Adele: 

 some one like you: 


I heard that you're settled down


شنیدم به آرامش رسیدی


That you found a girl and you're married now


با یه دختر آشنا شدی و ازدواج کردی


I heard that your dreams came true


شنیدم رویاهات به حقیقت پیوستن


Guess she gave you things I didn’t give to you


فکر کنم اون چیزایی بت داد که من نداده بودم


Old friend, why are you so shy?


دوست قدیمی چرا اینقد خجالتی هستی؟


It ain’t like you to hold back or hide from the light


بت نمیاد عقب بکشی یاخودتو پنهون کنی


I hate to turn up out of the blue uninvited


متنفرم از اینکه دعوت نشده جایی ظاهر بشم


But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it


اما نمیتونستم کنار بکشم نمیتونستم باش بجنگم


I hoped you’d see my face & that you’d be reminded


امیدوار بودم چهرمو دیده باشی و اینو یاد آوری کرده باشه که


That for me, it isn’t over


برای من هنوز تموم نشده


Never mind, I’ll find someone like you


اشکال نداره یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best for you too


هیچی بجز بهترینها رو برات نمیخام


Don’t forget me, I beg, I remember you said:


فراموشم نکن.خواهش میکنم یادمه تو میگفتی


“Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead”


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو زجر میده.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah.


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو زجر میده.


You’d know how the time flies.


تو که خودت میدونی زمان چقدر سریع میگذره


Only yesterday was the time of our lives.


انگار همین دیروز بود که زندگیمون شروع شد


We were born and raised in a summery haze.


به این دنیا اومدیم ودر یه غبار تابستونی بزرگ شدیم


Bound by the surprise of our glory days.


که با شکوه و حیرت روزهای زندگیمون آمیخته شده بود


I hate to turn up out of the blue uninvited


متنفرم از اینکه دعوت نشده جایی ظاهر بشم


But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it


اما نمیتونستم کنار بکشم نمیتونستم باش بجنگم


I hoped you’d see my face & that you’d be reminded


امیدوار بودم چهرمو دیده باشی و اینو یاد آوری کرده باشه که


That for me, it isn’t over


برای من هنوز تموم نشده


Never mind, I’ll find someone like you


اشکال نداره یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best for you too


هیچی بجز بهترینها رو برات نمیخام


:Don’t forget me, I beg, I remember you said


فراموشم نکن.خواهش میکنم یادمه تو میگفتی


“Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead”


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو زجر میده.


Nothing compares, no worries or cares.


نه چیز قابل مقایسه ای نه چیز نگران کننده ای نه چیزی که بخای مراقبش باشی وجود نداره


Regrets and mistakes they’re memories made.


پشیمونی و اشتباه هر دو ساخته ی ذهنن


؟Who would have known how bittersweet this would taste


کی میدونست این عشق چقد تلخ و شیرین میتونه باشه


Never mind, I’ll find someone like you


اشکال نداره یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best for you too


هیچی بجز بهترینها رو برات نمیخام


:Don’t forget me, I beg, I remember you said


فراموشم نکن.خواهش میکنم یادمه تو میگفتی


“Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead”


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو زجر میده.


Never mind, I’ll find someone like you


اشکال نداره یکی مثل تو پیدا میکنم


I wish nothing but the best for you too


هیچی بجز بهترینها رو برات نمیخام


:Don’t forget me, I beg, I remember you said


فراموشم نکن.خواهش میکنم یادمه تو میگفتی


“Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead”


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو زجر میده.


Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead yeah


بعضی اوقات عشق ادامه پیدا میکنه بعضی اوقات در عوض آدمو میچزونه. آره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران