love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه ی First Love از Adele با ترجمه

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

Adele: 

First Love: 


So little to say, but so much time


حرف‌های کمی برای گفتن هست، ولی زمان زیادی مونده


Despite my empty mouth, the words are in my mind


با اینکه دهانم خالی از کلمه هست، ذهنم پر از کلماته


Please wear the face, the one where you smile


خواهش می‌کنم اون چهره ای رو بپوش که لبخند میزنه


Because you lighten up my heart when I start to cry


چون تو قلبم رو شاد می‌کنی وقتی شروع به گریه می‌کنم


Forgive me, first love, but I’m tired


من رو ببخش عشق اول


I need to get away to feel again


من باید (از تو) دور بشم تا بتونم دوباره (چیزی) حس کنم


Try to understand why,


بفهم که چرا (دارم این کارو می‌کنم)


don’t get so close to change my mind


زیاد (به من) نزدیک نشو تا نظرم رو عوض کنم


Please wipe that look out of your eyes,


خواهش می‌کنم اون نگاه رو از چشمات پاک کن


it’s bribing me to doubt myself


داره باعث میشه که به خودم شک کنم


Simply, it’s tiring


خیلی ساده، خسته کنندس


This love has dried up and stayed behind


این عشق خشک شده و پشت سر مونده


And if I stay, I’ll be alive


و اگه من بمونم، زنده میمونم


Then choke on words I’d always hide


بعد، موقع حرف زدن احساس خفگی می‌کنم و برای همیشه پنهان میشم


Excuse me, first love, but we’re through


ببخشید عشق اول، ولی ما دیگه رابطمون تموم شده


I need to taste the kiss from someone new


من باید طعم بوسه رو از یک نفر دیگه بچشم


Forgive me, first love, but I’m too tired


ببخشید عشق اول، ولی من خیلی خستم


I’m bored to say the least and I, I lack desire


من از گفتن کمترین چیزها حوصلم سر می‌ره و من، من علاقه ای ندارم


Forgive me, first love


من رو ببخش عشق اول


Forgive me, first love


من رو ببخش عشق اول


Forgive me, first love


من رو ببخش عشق اول


Forgive me, first love


من رو ببخش عشق اول


Forgive me, forgive me, first love


من رو ببخش، ببخش، عشق اول


Forgive me, first love


من رو ببخش عشق اول

نظرات  (۱)

It was a good song💯✔✅✔✅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران