love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه ی love از inna باترجمه

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

Inna: 

 Love: 


Come back and set me free Now from infinity


همین حالا برگرد و منو از ابدیت رها کن


Love is a mystery


عشق یک معماست


Distance is killing me


فاصله داره منو نابود می کنه


Come back I need you now


برگرد… بهت نیاز دارم


You are the love I found


تو عشقی هستی که پیداش کردم


I feel above the ground


حس می کنم بالاتر از سطح زمینم!

You take me round and round


تو منو کامل تر می کنی


Am I dreaming?


 دارم خواب میبینم؟!


What I feel tonight about you and I


چه حس (خاصی) امشب درباره ی تو و خودم دارم!


Am I dreaming?


دارم خواب میبینم؟!


I can feel your love when I hold you tight


می تونم عشق رو حس کنم وقتی که محکم در آغوش می گیرمت


I just wanna love you


فقط می خوام عاشقت باشم


And you’re the one I need you


و می دونی که تو تنها کسی هستی که بهش نیاز دارم


And I just wanna give all my love I have


و می خوام تمام عشقی که دارم رو بهت بدم


With my lips I’m feeling


با لب هام!… دارم حس می کنم


And then I say I mean it


و بعدش بهت میگم که منظورم همین بود!


Cause you’re the only one that I feel tonight


چون تو تنها کسی هستی که امشب حسش می کنم!

نظرات  (۱)

عالیه😘❤️😍😍😘❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران