love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه ی Toxic از Britney Spears با ترجمه

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

Britney Spears: 

Toxic: 


Baby can’t you see, I’m calling


عزیزم نمبینی که دارم صدات می‌کنم


A guy like you should wear a warning


پسری مثل تو باید یه برچسب هشدار بپوشه


It’s dangerous, I’m falling


خطرناکه، من دارم خودمو می‌بازم


There’s no escape, I can’t wait


هیچ راه فراری نیست


I need a hit, Baby give me it


می‌خوام که به هم اصابت کنه، عزیزم اونو بده من


You’re dangerous, I’m loving it


تو خطرناکی و من عاشق خطرناک بودنتم

Too high, Can’t come down


زیادی اون بالا بالاهام، نمیتونم آروم بگیرم


Losing my head, spinning round and round


دارم مخمو از دست می‌دم، دنیا داره دور سرم میچرخه و میچرخه


Do you feel me now


من و حس می‌کنی الان ؟


(Chorus)


With a taste of your lips I’m on a ride


با چشیدن طعم لبات دوباره میفتم رو دور سواری


You’re toxic I’m slipping under


تو سمی هستی و من دارم زیرت می‌لغزم


With a taste of a poison paradise


با چشیدن طعم اون بهشت سمی


I’m addicted to you


من معتادت شدم


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


And I love what you do


و عاشق کاری‌ام که می‌کنی


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


(Verse 2)


It’s getting late to give you up


دیگه خیلی دیره واسه تسلیم کردن تو


I took a sip from my devil’s cup


یه جرعه از فنجون شیطانیمو می‌نوشم


Slowly it’s taking over me


ذره ذره به هم اثر میکنه تا وجودمو در بر به گیره


Too high, Can’t come down


زیادی اون بالا بالاهام، نمی‌تونم آروم بگیرم


Losing my head, spinning round and round


دارم مخمو از دست می‌دم، دنیا داره دور سرم میچرخه و میچرخه


Can you feel me now


میتونی من و حس کنی الان


(Chorus)


With a taste of your lips I’m on a ride


با چشیدن طعم لبات دوباره میفتم رو دور سواری


You’re toxic I’m slipping under


تو سمی هستی و من دارم زیرت می‌لغزم


taste of a poison paradise


با چشیدن طعم اون بهشت سمی


I’m addicted to you


من معتادت شدم


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


And I love what you do


و عاشق کاری‌ام که می‌کنی


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


With a taste of your lips I’m on a ride


با چشیدن طعم لبات دوباره میفتم رو دور سواری


You’re toxic I’m slipping under


تو سمی هستی و من دارم زیرت می‌لغزم


With a taste of a poison paradise


با چشیدن طعم اون بهشت سمی


I’m addicted to you


من معتادت شدم


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


With a taste of your lips I’m on a ride


با چشیدن طعم لبات دوباره میفتم رو دور سواری


You’re toxic I’m slipping under


تو سمی هستی و من دارم زیرت می‌لغزم


With a taste of a poison paradise


با چشیدن طعم اون بهشت سمی


I’m addicted to you


من معتادت شدم


Don’t you know that you’re toxic


نمیدونی چقد سمی هستی


Intoxicate me now, with your loving now


همین الان با عشقت مسمومم کن


I think I’m ready now, I think I’m ready now


الان دیگه آماده‌ام، الان دیگه آماده‌ام


Intoxicate me now with your loving now


همین الان با عشقت مسمومم کن


I think I’m ready now


فکر کنم، الان دیگه آماده‌ام

نظرات  (۱)

آقا 100 هزار رحمت به ساسی مانکن خودمون" در مقابل این سیاهه ها باید ساسی و الیشمس و تمام نخاله های دیگه رو شمس و مولانا بدونیم" حالا از این گذشته" منظور از میخوام که اون با من اصابت کنه! چیه؟؟؟!!! آیا منظور از این" روایته شب حادثه است؟؟چون من فکر میکنم که این ترانه مورد مُنکراتی داره" پس بنابراین گوش دادنش حرام است"حرام.و هر کس این خزعبلات ها رو گوش کنه" در آینده بچه اش ناقص به دنیا میاد"و فرشته ها هم با یک تور سیاحتی بمدت سی روز و بیست و نه شب به رویش تُف میکنن"و سپس اونو با پس گردنی میبرن جهندم...حرام است آقا حراااام((مرگ بر آمریکا)) مرگ بر مایکل جکسون "که در یکی از کنسرتهاش" 19میلیون ایرانی کشته شد
پاسخ:
/:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران