love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ
برام هیچ حسی

<<<----------LOVE-JUST-LOVE.BLOG.IR---------->>>

برام هیچ حسی شبیه تو نیست                                           
                                     کنار تو درگیر آرامشم
همین ازتمام جهان کافیه                                 
                                                 همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست                                          
                                                 تو پایان هر جست و جوی منی

تماشای تو عین آرامشه                              
                                   توزیباترین آرزوی منی

منو ازاین عذاب رها نمیکنی                                  
                                            کنارمی به من نگاه نمیکنی

تموم قلب تو به من نمیرسه                                  
                                                 همین که فکرمی برای من بسه

ازاین عادت باتو بودن هنوز                               
                                                   ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه

همین عادت باتو بودن یه روز                                  
                                            اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی اینقدر حالم بده                               
                                              که میپرسم از هرکسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من                                        
                                         همه شهر میگرده دنبال تو

منو ازاین عذاب رها نمیکنی                                  
                                          کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه                                  
                                                  همین که فکرمی برای من بسه...


<<<----------LOVE-JUST-LOVE.BLOG.IR---------->>>

نظرات  (۲)

عالی
لایک واقعا عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران