love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

جدید ترین اس ام اس های عاشقانه مهر سری اول

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

<<<---------------love-just-love----------------->>>


عشـــق یعنی...
همیشه
برای دیدنـــش
حسابـــی به خودت برســـی...
و در عیـــن حال خیالت راحت باشه
هـــرجور باشی بازم اون بیشتـــر از بقیه مـــی پسندتت... 


<<<---------------love-just-love----------------->>>


تو نباشی نَفَسم را به دَرَک خواهم داد
پاسخ ِ لطف ِ خدا را مَتَلک خواهم داد

دوره گردی اگر از کوچه یِ تقدیر گذشت
جان ِ شیرین و جگر را به نمک خواهم داد

تو نباشی همه یِ ثانیه ها مرگ ِ من است
صورت ثانیه را دست ِ کُتَک خواهم داد

گور ِ بابایِ شعور و ادب و شخصیّتم
ناسزاهایِ رکیکی به فلک خواهم داد...!!

به درک رفت اگر وزن ِ غزل .... شعر فدای سر تو
تو نباشی همه یِ زندگی ام را به درک ..... ، «خواهم داد>>


<<<---------------love-just-love----------------->>>


هزار بار گفتم اینقدر نگو دوستت دارم
اخه دوست داشتن مسیولیت میخواد
تو هم ادم بی مسولیتی هستی 


<<<---------------love-just-love----------------->>>

☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁

میدانم که می مانی

و از قلبم بیرون نمیروی

پس لااقل باران را بهانه کن ،


⚡دارد باران می آید . . .

☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁☔☁


<<<---------------love-just-love----------------->>>


خواستم
خواست
خواستیم
نخواستند و نرسیدیم
همین


<<<---------------love-just-love----------------->>>


مـــــــــــــن
کاری به دنیا و قانونــاش نــدارم...
چشمای عشقــــــم خودش یه دنیاست
قانونش هم اینه مالـــه من باشــه...ღ


<<<---------------love-just-love----------------->>>


ﻣـے ﺷﻮﺩ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ؛
ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺳﯽ ﻭ
ﺟﻮﺭے ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮے
ﮐﻪ ﺣﺘـے ﻋﻘﺮﺑﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ
ﺟﺮﺍﺕ ﻧﮑﻨﻨﺪ
ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻋﺒﻮﺭ ﮐﻨﻨﺪ؟؟؟
ﻭ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ے ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎے
ﮐﻢ ﺑﻮﺩﻧﺖ
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﯾﻢ ﻭ
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺘﻮﻗﻒ
ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺯﻧﺪﮔـے ﮐﻨﻢ
ﺑـے ﺗﺮﺱ ﻓﺮﺩﺍ ﻫﺎ ...


<<<---------------love-just-love----------------->>>


تمـــام غــرورم نــذر ِ آمــدنت !
تو فقــط یک ” جــانم “
سوغـات آور بـرای احســاسم .


<<<---------------love-just-love----------------->>>


فاصله شاید نگاه ها را از هم دور کند ولی قدرت ندارد یاد ها زا از هم جدا کند


<<<---------------love-just-love----------------->>>


عاشقی می کنم!
لـــــج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست…
ساعت و زمان هم ندارد!
اون کـــــــه نباشه…
زندگی به کام من تلخ است...!!!


<<<---------------love-just-love----------------->>>


چون دوستت می‌دارم ،
حتی آفتاب هم ڪه بر پوستت بگذرد
من می‌سوزم ...
پاییز از حوالی حوصله‌ات ڪه بگذرد ،
من زرد می‌شوم ،
عاشق می‌شوم ...
و تا ڪفش‌های رفتنت ‌جفت می‌شوند ،
غریب می‌مانم!
من
نیلوفرانه دوستت می‌دارم
نه مانند مردمانی ڪه دوست داشتن را
به عادتی ڪه ارث برده‌اند
با طعم غریزه نشخوار می‌ڪنند..
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه دوستت می‌دارم


<<<---------------love-just-love----------------->>>


این دستایی که دارن طناب دارمو می بافن
چقدر شبیه اون دستایی است که روزی
منو تو اغوش می گرفت


<<<---------------love-just-love----------------->>>



<<<------------------جدید ترین اس ام اس عاشقانه------------------>>>

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران