love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن آهنگ کجایی از محسن چاوشی

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ


شهرزاد

یه پاییز زردُ، زمستون سردُ

یه زندون تنگُ، یه زخم قشنگُ

غم جمعه عصرُ، غریبی حصرُ،

یه دنیا سوال و تو سینم گذاشتی

جهانی دروغ و یه دنیا دروغ و 

یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و

یه قلب مریض و یه آه غلیظ و

یه دنیا محال و تو سینم گذاشتی

رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی ؟

کجایی تو بی من؟ تو بی من کجایی؟

رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی ؟

کجایی تو بی من؟ تو بی من کجایی؟


یه دنیا غریبم، کجایی عزیزم

بیا تا چشامو، تو چشمات بریزم

نگو دل بریدی، خدایی نکرده

ببین خواب چشمات، با چشمام چی کرده

همه جا رو گشتم کجایی عزیزم

بیا تا رگامو تو خونت بریزم

بیا روتو رو کن منو زیرو رو کن 

بیا زخم هامو یه جوری رفو کن


رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی ؟

کجایی تو بی من؟ تو بی من کجایی؟

عزیزمکجایی؟ دقیقا کجایی ؟

کجایی تو بی من؟ تو بی من کجایی؟


love-just-love.blog.ir

نظرات  (۲)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۶ فاطـــ:)ـــــمه زهرا
چرا چتر...؟

چرا فرار...؟

تنها آدم‌های آهنی زیر باران زنگ می‌زنند!
❌زنـدگی کوتاهِ،زندگی کن
عـشق کم یابه،بدستش بیار
خشم بده،بندازش دور
ترس وحشتناکه،باهاش روبه رو شو
خـاطرات شـیرنن،گرامی بِدارشون❌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران