love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات


امسال شب یلدامون، خیلی مبارک و پر برکت هست، 

اولا اینکه روز 30 آذر سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان هست و دوما اینکه 1 دی سالروز ازدواج پیامبر اسلام و حضرت خدیجه هست.

ک شب یلدا بین دو تا عید افتاده،

حسابی یلداتون مبارک 

از همین حالا پیشاپیش اعیاد و یلداتون مبارک

یادتون باشه من اولین کسی بودم که بهتون تبریک گفتم

یلداتون پیشاپیش مبارک.




<------------- love-just-love ------------>


شماباغ هلو،مااستخوان توگلو،

شما صدای گیتار،ماخروس بیمار،

شمابرگ گل یاس،مابرق سرطاس،

شمادیوان حافظ،ماپریز محافظ،

هندوانه های که گذاشتم زیربغلت بذار واسه شب یلداسال بعد.



<------------- love-just-love ------------>




چه حسی بالاتر ازینکه میدانم تمام دنیای یک مرد شده ام؟

و چه عشقی بالاتر از علاقه من به او؟

من زیباترین گل بهاری شب یلدایت

و تو بلند ترین شب خوشبختی من

(تو و من)

یلدای باهم بودنمان دراز باد انشاالله


<------------- love-just-love ------------>



از من میشنویدا

هیچوقت جلو جمع فال حافظ نگیرید :D

ینی دیشب همچین اسرار مگوی من و بازگو میکرد که آبرو نموند واسم :D

سوژه فامیلم الان بنده

حافظم سر شوخی و باز کرد با ما :D


<------------- love-just-love ------------>




یہ لقمہ نون، یہ کاسہ ماست، رفاقتِ بی کم و کاست، یہ عشق پاک، یہ حرف راست، هرچی محبت و وفاست تو ذات ما آقا هاست یلداتون مبارک، نمیتونم به همتون تک تک تبریک بگم، فقط یک :-* سند تو آل



<------------- love-just-love ------------>




یاد آن شبها و یلداها بخیر

برف بازی و سرماها بخیر

کرسی و مادربزرگ و قصه ها

آن تخیل ها و رویاها بخیر

دستهای بی حس و سرمازده

کرسی و مطبوع و گرماها بخیر

آن تنقل ها ، لواشک ها ترش

نان شیرین و کدو حلوا بخیر

مردم دریا دل آن روزگار

پاک بازی و سوداها بخیر

جایشان خالیست اکنون پیش ما

یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...



<------------- love-just-love ------------>




"دیدن هربامداد اتفاق ساده ای نیست" خوشایندست و تکرار ناپذیر، گنجشکها بیخود شلوغش نمیکنند... معجزه را میبینند... دوستان چهارفصلم , آخرین شب پاییز بر وفق دلتان باد... یلدایتان شاد باد...



<------------- love-just-love ------------>




9ماه گذشت بعضیها دلشون شکست بعضیها دل شکوندن خیلیها عاشق شدن و خیلیها تنها شدن خیلیها از بینمون رفتن خیلیها بینمون اومدن گریه کردیم و خندیدیم آرزو دارم 3ماهی که در پیش دارید آغاز روزهایی باشه که آرزوشو دارید و به آرزوهات برسی پول خونه ماشین عشق و همسر سلامتی و هرچی تو دلته پیش پیش یلداتون مبارک



<------------- love-just-love ------------>




بیا ماه من و یلدای من باش شب بارانی دی ماه من باش بیا زیباترین مجنون این شب یه عمری با من و لیلای من باش شب یلدا پیشاپیش مبارک



<------------- love-just-love ------------>


نظرات  (۲)

یلداتون مبارک...
پاسخ:
ممنون
یلدای شما هم مبارک
سلام وبلاگ جالبی دارید خوش حال میشم دنبالم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران