love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

اس ام اس ولنتاین ۹۴ ( سری اول )

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

اس ام اس ولنتاین 94

پیشاپیش فرا رسیدن ولنتاین ۹۴ – ۲۰۱۶ و سپندارمذگان (روز عشق) رُ به همتون تبریک میگم

تو این پست براتون مجموعه ی جدید و زیبای اس ام اس ولنتاین ۹۴ رُ قرار میدم.

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم / با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید / گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاین مبارک عشقم

*

*

*

شک کرده‌ام
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!
این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!

روزت مبارک عشقم

*

*

*
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

*

اس ام اس ولنتاین ۹۴

*
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی / عشق آن است که پیوسته به یادش باشی……
ولنتاینت مبارک بهترینم

*

*

*
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم ؛ یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید….
ولنتاین مبارک عشق خوبم

*

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

*
مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم…..!

*

*

*
امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من ولنتاین مبارک …..!

*

اس ام اس عاشقانه ولنتاین ۹۴

*

ولنتاین مبارک

همراه یک بغل گل رز

یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش…!

*

*

*

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی!!!!

ولنتان مبارک عشقم

*

اس ام اس ولنتاین ۹۴

*

It still seem like magic evrry time i remember how love softly touched our hearts bringing in tigether,i love you happy valentine day

*

*

*
زتمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش/که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

روز عشق مبارک

*

اس ام اس های تبریک ولنتاین ۹۴

*
بخاری روی شمعک، با پول توی قلک

تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم

تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک

با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

*

*

*

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدیکه تو فانوس شب من باشی

ولنتاین مبارک

*

اس ام اس عاشقانه ولنتاین ۹۴

*

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد

عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد…

ولنتاینت مبارک

*

*

*

هر پنجره ای زیباست نازنین
اگر تو میان قاب آن طلوع کنی…!

ولنتاین مبارک

*

*

*

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

یک شعر پر از غلط

یک پرنده ی بی آسمان

یک نسیم سرگردان

یک رویای ناتمام

دوستت دارم عشقم

*

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

*
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی

برمودای من ؛ ولنتاینت مبارک :-*

*

*

*

می دونی ولنتاین یعنی چی ؟
یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده
و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم ، ولنتاین مبارک

*

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

*
از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!

ولنتاین مبارک

*

*

*

valentine
v           victor of love
a                 adoring u
l                      love  u
e        every thing 4u
n                   need  u
t            thinking of u
i                     i miss u
n          nothing but u

*

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

*
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات …!
ولنتاینت مبارک عشقم !

*

*

*
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .
ولنتاین مبارک عشقم

*

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

*

صدای پای تو بهترین ترانه هاست
زمزمه کن تشنه شنیدنم….

عشقم ولنتاین مبارک

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران