love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

اس ام اس ولنتاین ۹۴ ( سری دوم )

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ب.ظ

اس ام اس ولنتاین جدید

اس ام اس ولنتاین

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

امسال ولنتاین خیالم راحته !

جای اینکه پولم رو حروم کادوهای مسخره کنم واسه شریک زندگی اینده مردم !

واسه مامان جونم یه هدیه شیک می گیرم دستاشم میبوسم

یه نوازش دستای مهربونشم به صد تا دختر دماغ عملی نمی دم!

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

می دونی ولنتاین یعنی چی ؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

پارسال داداشم بهم پیام داده بود ولمتایم مبارک

من 😐

ولنتاین 😐

مبارک 😐

داداشم 😀

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی

نه به خاطر اینکه قلب منه نه ، به خاطر اینکه تو توشی

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست

جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین

فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

دوستای خوب و با وفام!

که اهل تک پر بودن نیستین!

حالا وفتی رفتی همه پولاتو شکلات خریدی

اون موقع خودتم رنگ شکلات می شی !

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

به سلامتی اونایی که ولنتاین امسال

منتظر اس ام اس هیچکس نیستن …

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن….

به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن….

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت می طلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لب های لات من !

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

بهترین لحظه لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته ولنتاینت مبارک !

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که می دونم تو هم دلت تنگ منه

اس ام اس ولنتاین جدید

SMS valentine

منبع: بی اس ام اس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران