love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات
تو بی هیچ قید و شرطی خدا را داری
آرامــش نــه عــاشــق بــودن اســت ، 
 
نــه گــرفـتـن دسـتـی کـه مـحــرمــت نـیـسـت ! 
 
نـه حـرف هـای عـاشـقـانـه و قـربـان صـدقه هـای چند ثـانیه ای !
 
آرامــش حـضـور خــداســــت . . . 
 
وقـتـی در اوج نـبــودن هــا نـابــودت نـمی کــنـد ، 
 
وقـتـی نــاگـفـتـه هــایـت را بـی آنـکـه بـگـویـی مـیـفــهـمـد ؛ 
 
وقـتی نـیـاز نـیـسـت بــرای بــودنش الـتـمـاس کـنی ! 
 
غــرورت را تـا مــــرز نــابــودی پـیـش بـبــری ؛ 
 
وقـتی مـطمـئـن بـاشی بـا او ، هــرگـز تـنـهـا نـخـواهی بـود ! 
 
آرامــش یـعـنـی هـمــیـن ! 
 
تـو بـی هـیـچ قـیــد و شــرطـی خـــــــدا را داری .

نظرات  (۳)

خدای من هــمان خداییست که
نه میرنجم از نبــودش
نه غـــــم از دست دادنش را دارم
و نه غصـه اینکه روزی تنهایـم بگذارد را میخورم
او را در کنارم دارم و تـرس را از وجودم پاک میکند
او مــــرا عاشقانه در آغـوش گرفته و
از مسیر مشکلات و سختی ها عبور میدهد
او همیشه به مــــــن لبخــــند میزند
و تمام نیروها و انرژی هایش را با خنده اش در وجودم جاری میسازد
مـــــن نباشم او هست
او نباشد مـن نیـــز نیستم
خدایــــــم را دوســـــــت دارم........
خدای من هــمان خداییست که
نه میرنجم از نبــودش
نه غـــــم از دست دادنش را دارم
و نه غصـه اینکه روزی تنهایـم بگذارد را میخورم
او را در کنارم دارم و تـرس را از وجودم پاک میکند
او مــــرا عاشقانه در آغـوش گرفته و
از مسیر مشکلات و سختی ها عبور میدهد
او همیشه به مــــــن لبخــــند میزند
و تمام نیروها و انرژی هایش را با خنده اش در وجودم جاری میسازد
مـــــن نباشم او هست
او نباشد مـن نیـــز نیستم
خدایــــــم را دوســـــــت دارم........
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید: 

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟ 

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ 

اما افسوس که هیچ کس نبود ... 

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ... 

آری با تو هستم ...! 

با تویی که از کنارم گذشتی... 

و حتی یک بار هم نپرسیدی، 

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران