love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

من تو را آرزو نخواهم کرد

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

من تو را آرزو نخواهم کرد

هیچگاه
تو را...
آنگونه
 دوست نخواهم داشت...
که
 زندانیم باشی...!
زندانبانی...
شغل مورد علاقه ام نیست...!
و از دید من...

زندان...
منفورترین مکان دنیاست...!
من...
تارهای افکار خویش نیز...

گسسته ام...!
چه برسد...

به تو...!!!
تو میتوانی پرنده باشی...
اما...

اینکه بخواهی 
تا چه حد...
در آسمان من...
اوج بگیری...

در خود توست...
میزان اوج گرفتن و پروازت...
بستگی دارد به...

"آرزویت""باورت""خواستنت""صداقتت"
و...
"عشقت"
هر میزان که...
از 
چشمه عشق...
سیرابتر بنوشی...
بیشتر اوج خواهی گرفت...!
من...
تو را...

آرزو نخواهم کرد...!
آنکه با دل می آید...
با دل میماند...
و این...
می ارزد به تمام زندگی...!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران