love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

عشق من

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

 

<<<----------LOVE-JUST-LOVE.BLOG.IR---------->>>

موهای یک زن خلق نشده

برای پوشاندن

یا برای باز شدن در باد

یا جلب نظر

یا برای به دنبال کشیدن نگاه

موهای یک زن خلق شده

برای عشقش

که بشیند شانه اش کند ، ببافد و دیوانه شود..

عطر موهای یک زن فراموش شدنی نیست!

وقتی خدا میخواست تو را بسازد

چه حال خوشی داشت

چه حوصله ای ! این موها ، این چشم ها... خودت می فهمی ؟

من همه این ها را دوست دارم

دوست دارم یه بار بشینم موهاتو شونه کنم

یه چند تارش بریزه ، بگم اینارو می بینی ؟

بگی آره !!!

منم بگم با همه دنیا عوضش نمیکنم

دنیا فهمیدخیلی حقیر است وقتی گفتم :

یک تار موی " تــــــــــــــــــــــــــــــــــو " را به او نمی دهم

<<<----------LOVE-JUST-LOVE.BLOG.IR---------->>>

نظرات  (۱)

لااایک عالییی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران