love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

امنیت یک بوسه است

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
امنیت
تمامِ آرامش خلاصه می شد در همین یک کلامِ ساده
که ما پیچیده اش می کنیم
که انگار با این یک کلام کوه بر دوشِ کسی گذاشته ایم
نه جانم !
امنیت ساده تر از چیزیست که خیالش را می کنی
امنیت یک بوسه است
یک دوستت دارم
یک دلم برایت تنگ شده
یک چشمهایت چرا بغض دارد
یک انقدر بلند نخند صدایِ گریه هات در خانه پیچیده
امنیت
یک لبخند است با تمامِ مالکیتش برایِ یک رابطه
یک : دستت را محکم گرفته ام تو مرا داری !
امنیت تنها برایِ مرد نیست
که زن هم باید امنیت باشد
امنیتِ آغوش و امنیت عشق
زن نامِ دیگرش اما 
همان امنیت است
وقتی که عاشق می شود
وقتی که قلبش برایِ مردانگیت می تپد
بدان امن است
تمامِ آنچه که برایِ توست
 
#عادل دانتیسم 



منبع:98love.ir

نظرات  (۳)

عالیه محشره
پاسخ:
ممنون
اسم من از یاد تو رفت ؛ ای آنکه در آیینه ای؛
این چهره خسته ، منم
این آه سینه سوز من ؛ دیوار سرد فاصله است بین من و هم سخنم
فریاد من ؛ سکوت تو
لب تو باز و بی صدا
عروسکی به شکل من ، غریب اما آشنا
نگاه مات تو به من مثل نگاه دشمنِ
جسم تو گرمی نداره مگر تنت از آهنِ؟
سکوت تو یه فاجعه است برای هم صدای تو
شکسته در گلو چرا... طنین صدای تو؟
تو که خود منی؛چرا
غریبه ای برای من
منُ صدا نمیکنی؟
تو قاب سرد آیینه به سوگ من نشسته ای منُ رها نمیکنی
شکست لحظه لحظه ام یه عادتِ برای تو
پرنده نگاه من... اسیر در هوای تو
چرا تو که خود منی سکوتت رو نمیشکنی
به من بگو چه میکشی توی قاب سرد آهنی؟
توی غربت نگاه تو که با نگاهم آشناست
یه دنیا حرف گفتنیست ولی لب تو بی صداست.

ولی لب تو باز و بی صداست...
وقتی یکی از زندگیت میره بیرون ✄
نه شعار بده(گوره بابای قبلیا ، سلام میکنم به بعدیا)
نه فحش بده (رفت به درک)
نه ادا دربیار(نباشی دوستام هستن)
انقدر با وقار زندگی کن
که برگرده و بگه:میشه یه فرصتِ دوباره بهم بدی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران