love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

چون دوسش داری قد یه دنیا

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

doseshdari

اجازه هست در این ارامش دریا حرف دل را ، از دلم بیرون کنم !!!

عشق من پس گوش کن :

حس عجیبیه : عمرمن

وقتی میفهمی عاشق شدی . . .

وقتی میفهمی بهش دلبسته شدی و دلت نمیخواد از این دلبستگی دل بکنی .

حس عجیبیه :مهربان من

وقتی دلت میخواد بخاطر هر کاری ازش اجازه بگیری و از کوچیکترین کاراش باخبر باشی.

حس عجیبیه : قلب من

وقتی با دو دقیقه دیر جواب دادنش تو دلت نگرانی موج میزنه. . .

اگه کسی غیرطبیعی بهش نگاه کنه غیرتی میشی و آتیش میگیری،

روزی که میبینیش دلت از خدا میخواد که زمان رو همونجا متوقف کنه و وقتی مجبوری ازش

خداحافظی کنی،

خیلی زود دلت براش تنگ میشه انگارسالهاست که ندیدیش. . .

حس عجیبیه : نفس من

وقتی نسبت به تموم وجودش حریصی و تمومشو مال خودت میدونی. . .

خیلی عجیبه وقتی حاضر نیستی این حسو با تموم دنیا عوض کنی . . .

چون دوسش داری قد یه دنیا . . .



love-donya


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران