love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه ی I love you از Avril Lavigne با ترجمه

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

Avril Lavigne: 

I love you: 


La la

La la la la

La la

La la la la

I like your smile

من لبخندتو دوست دارم

I like your vibe

مهربونیتو دوست دارم

I like your style

تیپ زندگیتو دوست دارم

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من به تو نیست


And I, I like the way

و من...من روش زندگیتو دوست دارم

You’re such a star

تو یه ستاره ای! 

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من به تو نیست

Hey

Do you feel, do you feel me?

تو منو احساس می کنی؟

Do you feel what I feel, too?

احساسی که من دارم رو تو هم داری؟

Do you need, do you need me?

تو به من احتیاج داری؟

Do you need me?

به من نیاز داری؟


[chorus]

You’re so beautiful

تو خیلی زیبایی

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من به تو نیست

I’m not sure you know

مطمئن نیستم بدونی

That the reason I love you is you

که دلیل عشق من به تو

Being you

بودنه توئه

Just you

فقط تو

Yeah the reason I love you is all that we’ve been through

اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم

And that’s why I love you

و این دلیل عشق منه


La la

La la la la

La la

La la la la

I like the way you misbehave

از بد رفتاری کردنات خوشم میاد

When we get wasted

وقتی حس می کنی داریم وقتمونو هدر می کنیم

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من نیست

And how you keep your cool

تو خونسردی خودتو حفظ می کنی

When I am complicated

وقتی من اشفته ام

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من نیست


Hey

Do you feel, do you feel me?

تو منو احساس می کنی؟

Do you feel what I feel, too?

احساسی که من دارم رو تو هم داری؟

Do you need, do you need me?

تو به من احتیاج داری؟

Do you need me?

به من احتیاج داری؟


[chorus]

You’re so beautiful

تو خیلی زیبایی

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من به تو نیست

And I’m not sure you know

مطمئن نیستم بدونی

That the reason I love you is you

که دلیل عشق من به تو

Being you

بودن توئه

Just you

فقط تو

Yeah the reason I love you is all that we’ve been through

اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم

And that’s why I love you

و این دلیل عشق منه


Yeah - Oh.

Oh.


Even though we didn’t make it through

اگرچه ما این عشق رو کامل نکردیم

I am always here for you

اما من همیشه به خاطر تو اینجام

You

تو


Hey

Do you feel, do you feel me?

تو منو احساس می کنی؟

Do you feel what I feel, too?

احساسی که من دارم رو تو هم داری؟

Do you need, do you need me?

تو به من احتیاج داری؟

Do you need me?

به من احتیاج داری؟


[chorus]

You’re so beautiful

تو خیلی زیبایی

But that’s not why I love you

اما این دلیل عشق من به تو نیست

I’m not sure you know

مطمئن نیستم بدونی

That the reason I love you is you

که دلیل عشق من به تو

Being you

بودنه توئه

Just you

فقط تو

Yeah the reason I love you is all that we’ve been through

اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم

And that’s why I love you

و این دلیل عشق منه


La la

La la la la (oh oh)

La la

La la la la (That’s why I love you)

واسه اینه که دوستت دارم


La la

La la la la (oh oh)

La la

La la la la (That’s why I love you)

واسه اینه که دوستت دارم

نظرات  (۲)

ممنون
ممنون برای ترجمه
با این آهنگ خیلی خاطره دارم :)
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران