love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

آهنگ بسیار زیبای لالایی با صدای بارانا بهادری


آهنگ بسیار زیبای لالایی با صدای بارانا بهادری


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


DOWNLOAD



دوستان این آهنگ مربوط به بارانا بهادری نیست و خواننده معلوم نیست از همه ی شما به دلیل اطلاع رسانی غلط عذر میخواهم 

نظرات  (۱۰)

خیلیییییییی بد بود بچگونه بود
سلام

این لالایی رو یه پسربچه خونده من عاشقشم قبل خواب هرشب گوش میدم
آین اهنگو یه دختر بچه معلول هم خونده

البته من قبل از شنیدن آهنگ لالایی آقای بهادری اینو شنیده بودم

و بعد شنیدن لالایی آقای بنیامین از شباهت زیادشون تعجب کردم




رکساناجان شما این پسربچه رو میشناسین؟

واقعا صداش وحتی متن آهنگش تحسین برانگیزه
بنیامین جان واقعا بارانا جونم این رو نخونده ؟؟؟
من عاشق کاراتم با اهنگ گیسوى تو شروع کردم که دختر افتاب معنى اسمم بود مى خواى البوم نود و پنج هم بزارى؟؟
ببخشید بنیامین جان کى کنسرت بعدیت رو تو تهران اجرا مى کنى؟؟؟
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ:
اینجا پیج رسمی آقای بهادری نیست
همه بدونید که این صداى یک دختر که البته دختره بنیامین جون که من از نزدیک دیدمش اونکسى که گفتى این یک شایعه است که دختر بنیامین نیست تو خودت شایعه درست کردى!!!!
م
ی بچه معلول اینو خونده

ولی این صدا عالیه مال هر کسیه ولی فکر کنم یه دختر خوندش نه یه پسر

ولی یه سوال دارم از بنیامین

بارانا الان میدونه مادرش مرده؟؟؟؟
سلام دوستان این قطعه مال بارانا نیست و باهم باید این شایعه را شکست دهیم

تاکسی,که این کار را کرده خجالت بشه
این شعر خیلی قشنگ هست اما صدای یک پسر بچه است که اجازه ندارم اسمش رو بگم .
ﻫﻢ ﺧﻮﺩش ﻧﺎزﻭﻫﻢ ﺻﺪاﺵ
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۸ پآییــزک :]
[Forwarded from Benyaminmusic]
سلام # این دختر مهربون هنوز تصمیم به خوانندگى نگرفته # هیچ آهنگى تا به حالا با صداى بارانا منتشر نشده # امیدوارم اون چه که رخ داده (انتشار دروغین قطعه اى با صداى بارانا) غیر عمدى بوده و خداى نکرده سوءاستفاده نباشه # اگه برام ثابت شه که این کار عمدى بوده یا شیطنتى بوده که از قبل برنامه ریزى شده، حتماً تا تهش مى رم و پشت قضیه هر کى باشه ازش شکایت مى کنم چون سر دخترم اصلاً شوخى ندارم مثل همه پدرهاى دیگه # البته حق شکایت به خاطر استفاده بدون اجازه از ملودى و بخشى از ترانه لالایى که من در برنامه کلاه قرمزى واسه بچه ها خوندم هم محفوظه که فعلاً به احترام اون کوچولو که بزرگترهاش حواسشون بهش نیست، سکوت مى کنم ####### مى ترسم یه کم دیگه پست هاى این صفحه همه شون پیام هاى تکذیب شایعات بشه 😡 ####### دوستان خوبم اگه قرار باشه اتفاق به این مهمى براى بارانا بیفته حتماً تو این صفحه یا صفحه خودش که رو عکس تگ شده اطلاع رسانى خواهد شد # لطفاً بیایم همگى با هم و با هوشیارى در تمام زمینه ها و حتى زندگى عادى خودمون شایعه پراکن ها رو ناامید کنیم #مرگ_بر_شایعه
منبع : telegram.com/@Benyaminmusic1_bot

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران