love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

نظرات  (۱۸)

واقعاعالللللللللللللللیییییههههههههههههه
سلام خدمت تمام دوستان و خدمت بانو غزل شاکری. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید . صدای بانو شاکری مرا یاد بانو شکیلا می اندازد واقعاااا زیباست واقاااا صداییی نووو دارد شکوفا میشود ولی امید وارم دست های پشت پرده به جای خاموش کردنش. این صداب زیبا را شکوفا کنن ...
سلام
خسته نباشید. حیلللللللللللللللللللللللللللللللللللی عالیه
یک صدای نو - آهنگ نو دکلمه زیبا ماشاالله خدا قوت
سلام اینجا وبلاگ خانم شاکری وای شما تو جشن سریال شهرزاد عالی بودید یعنی صدای شما تک تکه غزل جان آون اهنگ قلک عالی بود واین اگر چه عمری وای عالی 💜
پاسخ:
سلام
ممنون ولی اینجا وبلاگ خانم شاکری نیست 
براتون‌‌آرزوی‌سلامتی‌دارم،پایدار‌باشید.
پاسخ:
ممنون
من واقعا" از صدا و نوع دکلمه و خواندن خانم شاکری , خیلی خوشم میاد , امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
پاسخ:
ممنون
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

چرا دانلود نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لینک مشکلی نداره

صداشون عالیه، بیش از صد بار گوش کردم
به امید شنیدن کارخای جدیدشون
بسیار زیبا و دلنشین ، خیلی صداشون رو دوست دارم
خیلی راحت دانلود کردم
با سلام من خیلی راحت دانلود کردم و متشکرم از خانوم غزل شاکری واقعا گل کاشتین
سلام ممنونم من دانلود کردم نمیدونم چرا هیچ سایتی نداشت و از خانم غزل شاکری متشکرم
بسیار زیبا
چرا دانلود نمیشه؟
پاسخ:
سلام

دانلود میشه ولی تو صفحه ای که میاد باید زمانش که فک کنم 60 ثانیه هست تموم بشه تا بهتون لینک رو بده
صدای شما و ان سوزی که در صدای شما احساس میشود بسیااااااااار زیبا و دلنشین است
واقعا صدای قشنگی دارید خانم شاکری 😄😄😄
عالی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران