love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن ترانه Love Story با ترجمه از TAYLOR SWIFT

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

tmTAYLOR SWIFT

TAYLOR SWIFT:

Love Story:


We were both young when I first saw you

وقتی اولین بار دیدمت خیلی جوان بودیم

I close my eyes

چشامو می بندم

And the flashback starts

و بازگوی داستان آغاز می شود

I’m standing there

من اونجا ایستادم

On a balcony in summer air

دز بالای خانه در هوای تابستانی

See the lights,

 چراغ ها را ببینید

See the party the ball gowns

ببینید روپوش خوشی پارتی رو

I see you make your way through the crowd

میبینمت که داری می سازی راه خود را از طریق جمعیت

And say hello, little did I know

و بگو سلام آیا من کم می دانم

That you were Romeo, you were throwing pebbles

که شما رومئو شدید شما سنگ ریزه پرتاب میکنید

And my daddy said stay away from Juliet

و پدرم می گفت که دوری کن از ژولیت

And I was crying on the staircase

و من رو پله ها در حال گریه کردن بودم

Begging you please don’t go, and i said

خواهش کردم لطفا نرو و من گفتم

I’ll be waiting all there’s left to do is run

من در انتظار تمام ان راهای متروکه که برای راه رفتن وجود دارد می مانم

You’ll be the prince and I’ll be the princess

شما شاهزاده باش و من شاهزاده خانم

It’s a love story baby just say yes

اون یه عشق داستان بچه است فقط بگو باشه

So I sneak out to the garden to see you

پنهانی میام تو باغ تا ببینمت

We keep quiet ’cause we’re dead if they knew

ما بی صدا ادامه می دادیم به این علت که اگر انها می دونستند مرگ ما حتمیست

So close your eyes

پس چشاتو ببند

Escape this town for a little while

و واسه چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter

چون تو میشی رومئو من بودم یک نامه سرخ

And my daddy said stay away from Juliet

و پدرم می گفت که دوری کن از ژولیت

But you were everything to me

اما تو همه چیز من شدید

I was begging you please don’t go and I said

خواهش من به شما لطفا بود که نرو و من گفتم

Romeo take me somewhere we can be alone

رومه او منو جایی ببر که بتونیم تنها باشیم

I’ll be waiting all there’s left to do is run

من در انتظار تمام ان راهای متروکه که برای راه رفتن وجود دارد می مانم

You’ll be the prince and I’ll be the princess

شما شاهزاده باش و من شاهزاده خانم

Its a love story baby just say yes

اون یه عشق داستان بچه است فقط بگو باشه

Romeo save me, they try to tell me how to feel

رومه او نجاتم بده، اونا سعی میکنن به من بگن احساستو

This love is difficult, but its real

این خیلی عشق سختیه ولی واقعیه

Don’t be afraid we’ll make it out of this mess

نگران نباش ما از پساین ار بر میایم

Its a love story baby just say yes,

اون یه عشق داستان بچه است فقط بگو باشه

Oh, Oh

I got tired of waiting

از دارم خسته می شم از انتظار

Wondering if you were ever coming around

تعجب میکنم اگر شما همیشه بییایید به این طرف

My faith in you was fading

ایمان من در شما محو شد

When i met you on the outskirts of town, and I said

 وقتی تورو در حومه از شهر دیدم و بهت گفتم

Romeo save me I’ve been feeling so alone

رومه او منو جایی ببر که بتونیم تنها باشیم

I keep waiting for you but you never come

منتظرت موندم ولی هیچوقت نیومدی

Is this in my head, i don’t know what to think

این فکز دز سر من هست که نمی دونم چکار باید کنم

He knelt to the ground and pulled out a ring and said

اون رو زمین زانو زد و یه حلقه از جیبش در آورد و گفت

Marry me Juliet you’ll never have to be alone

با من ازدواج کن ژولیت و دیگه هیچ وقت تنها نخواهی بود

I love you and that’s all I really know

من عاشقتم وبراستی می دونم همه ی انها را

I talked to your dad go pick out a white dress

با پدرت حرف زدم، برو یه لباس سفید انتخاب کن

Its a love story baby just say yes

اون یه عشق داستان بچه است فقط بگو باشه

Oh, Oh,

We were both young when i first saw you

وقتی اولین بار دیدمت خیلی جوان بودیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران