love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

Celine Dion: 

My Heart Will Go On: 


Every night in my dreams


هر شب در رویا هایم


I see you. I feel you.


می بینمت، احساست می کنم


That is how I know you go on.


و به این وسیله می فهمم که هنوز زنده ای


Far across the distance


در آن دور دست


And spaces between us


و فاصله ای که بین ما وجود داره


You have come to show you go on.


اومدی و نشون دادی که هنوز زنده ای


Near, far, wherever you are


نزدیک یا دور، هرجا که هستی


I believe that the heart does go on


مطمئنم که قلبت هنوز (برام) می زنه


Once more you open the door


یک بار دیگه در رو باز کردی


And you’re here in my heart


و تو در قلب من هستی


And my heart will go on and on


و (با وجود تو در قلبم) قلبم به تپیدنش ادامه میده


Love can touch us one time


عشق ما رو دوباره به هم خواهد رسوند


And last for a lifetime


و برای آخرین بار در زندگیم


And never go till we’re one


و از من دور نخواهد شد تا ما یکی بشیم


Love was when I loved you


عشق فقط عشقی بود که من عاشقت بودم


One true time I hold to


و زمانی بدون ریا که من تو را در آغوش گرفتم


In my life we’ll always go on


و در زندگیم ما همیشه با هم خواهیم بود


Near, far, wherever you are


نزدیک یا دور، هرجا که هستی


I believe that the heart does go on


مطمئنم که قلبت هنوز (برام) می زنه


Once more you open the door


یک بار دیگه در رو باز کردی


And you’re here in my heart


و تو در قلب من هستی


And my heart will go on and on


و (با وجود تو در قلبم) قلبم به تپیدنش ادامه میده


There is some love that will not go away


 عشقهایی هستن که هیچ وقت از بین نمی رن


You’re here, there’s nothing I fear,


تو اینجا با من هستی، و من دلیلی برای ترسیدن نمی بینم


And I know that my heart will go on


و می دانم که(با وجود تو) زنده خواهم ماند


We’ll stay forever this way


و ما همیشه اینطور خواهیم بود


You are safe in my heart


تو در قلب من در امانی


And my heart will go on and on


 و قلب من زنده خواهد ماند و میمونه

نظرات  (۱)

سلام
باید بگم بهترین ترجمه دربین ترجمه ای سایتهای دیگه بود
ممنون و سپاسگزارم مانا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران