love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

نه انگار نمیخواهی باور کنی که عاشقت هستم!

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

نه انگار نمیخواهی باور کنی که عاشقت هستم!


نمیخواهم باور کنم که دیگر برایت تکراری هستم!


شاید دیدن اشکهایم برایت تکراری شده یا شاید دستانم برایت مثل یخ شده !


شاید چشمانم دیگر آن چشمهای زیبا نیست ، دلم مثل گذشته مهربان نیست!


شاید دیگر آغوشم برایت گرم نیست ، 


نمیخواهم باور کنم بازیچه بودم،عشق هوس نیست!


مثل اینکه صدایم برایت دلنشین نیست ، آن حرفهای عاشقانه زیبا نیست !


ای ساز زندگی غمگین بنواز ، ای باران لحظه ای ببار ، دلم گرفته ، با دل من بساز!


نمیدانم گناه قلب تنهایم چه بوده که اینگونه شکسته شد!


نمیدانم در این زمانه باید به چه کسی دل بست ،


این سوی زندگی من هستم ، آن سوی دیگر قلبهای مست!


دوباره قطره ای دیگر از اشک بر گونه ام نشست ،


و باز هم شکست قلبی که به امید بودنت به انتظار فردا نشست !


نه انگار نمیخواهی باور کنی که حالم خراب است ،


چشمهایم هنوز خیره به قاب است ،


میبینم تو را و نفرین میکنم قلبم را ، که چرا عاشق شد!


دیگر این حرفها تکراریست ، عشق افسانه ای بیش نیست!


<<<-----------------------------love-just-love----------------------------->>>

نظرات  (۲)

مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..


و هیــــچ چشمــــی در انتظــــارم نیسـت را ! ببخشیـد !


کــه بـا بـودنـــم تـــــرافیـک کــــــرده ام !!
سلام
زیبا بود ولی تلخ:(
پیش منم بیاین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران