love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

عشق-فقط-عشق

love-just-love

برترین وبلاگ عاشقانه در ایران

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۲ - گرافیست ارشد
    سپاااااس
نویسندگان
ابزار ها
تبلیغات

متن آهنگ به رسم یادگار محسن چاوشی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

Mohsen Chavoshi - Be Rasme Yadegar

نشد با شاخه هام بغل کنم تو رو

نشد نشد نشد برو برو برو

اراده داشتم بدونه کاشتن

که عادتت بدم به ریشه داشتن

که عادتت بدم یه گوشه بند شی

به مبتلا شدن علاقه مند شی

نشد که از دلم جدا کنم تو رو

نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو

تمامه حرفه من برو برو برو

* * *

قدیما هر گلی شناسنامه داشت

تموم میشد و بازم ادامه داشت

تو شیشه ی گلاب تو شعر شاعرا

تو گل فروشیا تو جیب عابرا

همون کسا که از تو باغچه چیدنت

تویه خیالشون ادامه میدنت

نشد که از دلم جدا کنم تو رو نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو تمامه حرفه من برو برو برو

* * *

تو داری از خودت فرار میکنی

داری با ریشه هات چیکار میکنی

برو برو ولی به رسم یادگار

شناسنامتو توو خونه جا بذار

برو برو ولی به رسم یادگار

شناسنامتو توو خونه جا بذار

برو به رسم یادگار شناسنامتو توو خونه جا بذار

نظرات  (۲)

تبه کردم جوانی تا کنم خوش زندگانی را
چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانـی را
به قطع رشته جان عهد بستم بارها با خود
به من آموخت گیتی، سست عهدی،سخت جانی را
بجوید عمر جاویدان هر آنکو همچو من بیند
به یک شام فـراق،اندوه عمـر جاودانی را
کی آگه می شود از روزگار تلخ ناکامـان
کسی کو گسترد هر شب،بساط کامرانی را
به دامان خون دل از دیده افشاندن کجا داند
به ساغر آنکه می ریزد شراب ارغوانـی را
وفا و مهــر کی دارد حبیبا آنکه می خواند
به اسم ابلهـی رسم وفـا و مهـربانی را
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
واقعا زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برترین کال عاشقانه در ایران